مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-14فرهنگي

فیلم کوتاه محمدرضا با محوریت شهید حرم شاهچراغ در شیراز تولید شد


تولید فیلم کوتاه با محوریت شهید محمدرضا کشاورز فیلم کوتاه داستانی محمدرضا با موضوع شهید دانش آموز، محمدرضا کشاورز از شهدای حادثه تروریسی حرم شاهچراغ (ع)، -  بهنام مسئله، کارگردان جوان شیرازی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: فیلم کوتاه داستانی محمدرضا با موضوع حادثه تروریسی حرم شاهچراغ (ع) و به طور مشخص به یکی از شهدای دانش آموز پرداخته است.

مسئله با اشاره به مظلومیت شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: در حمله تروریستی حرم مطهر احمدبن موسی(ع) تعدادی از زائران شهید شدند که در این بین سه دانش آموز حضور داشتند و با مطالعه در زندگی این شهدا، تصمیم گرفتم فیلمی کوتاه با محوریت شهید محمدرضا کشاورز به تهیه کنندگی مهدی بابایی ساخته شود.

وی ادامه داد: فیلم کوتاه داستانی محمدرضا، جزء اولین آثاری است که بلافاصله بعد از اتفاق حرم شاهچراغ(ع) شروع به پیش تولید و سپس تولید شد که روایت هایی که در این فیلم وجود دارند، واقعی بوده و به خاطرات و شوخی هایی که در بین محمدرضا با خانواده و دوستان و همکلاسی هایش وجود داشته، می پردازد.

کارگران جوان شیرازی به مراحل ساخت این فیلم اشاره کرد و اظهار داشت: ما در روند تولید این فیلم به بن بست هایی خوردیم که تولید کار را متوقف می کرد اما به لطف خدا و شهدا، این اثر به صورت دلی و با کیفیت فنی خوب تولید شد; بیش از 80 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه محمدرضا با محوریت شهید حرم شاهچراغ در شیراز تولید شد

فیلم کوتاه محمدرضا با محوریت شهید حرم شاهچراغ در شیراز تولید شد