مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-14دانش

1100 دانشجو در یزد خوابگاه ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، داوود عندلیب، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای یزد، امروز، در جمع خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از دستاورد های دانشگاه فنی و حرفه ای استان طی دو سال اخیر، - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد با بیان اینکه تعمیرات ساختمان های این دانشگاه نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است، گفت: 1100 دانشجوی غیربومی این دانشگاه فاقد خوابگاه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، داوود عندلیب، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای یزد، امروز، در جمع خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از دستاورد های دانشگاه فنی و حرفه ای استان طی دو سال اخیر، اظهار کرد: خوشبختانه این دانشگاه یکی از دانشگاه های پیشرو در حضوری سازی کلاس های درس دانشگاه در استان پس از فروکش کردن بحران کرونا بوده است به طوری که از ماه های انتهایی ترم گذشته و از ابتدای ترم کنونی تمام کلاس ها به صورت کاملا حضوری در حال برگزاریست.

عندلیب با بیان این که جنس دانشگاه فنی و حرفه ای از جنس حضوری و کارگاهی است، گفت: متاسفانه این دانشگاه و نظام مهارتی کشور در دوران کرونا بیشترین آسیب را از ناحیه این بیماری متحمل شدند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای یزد بیان کرد: با وجود فرسودگی ساختمان های دانشگاه فنی و حرفه ای استان به ویژه خوابگاه ها طی دو سال غیرحضوری شدن کلاس های دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 دانشجو در یزد خوابگاه ندارند

1100 دانشجو در یزد خوابگاه ندارند