مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-14ورزشي

آغاز به کار سازمان مردم نهاد مطالبه گران و حامیان فوتبال در اردبیل


مدیرعامل مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل از آغاز بکار سازمان مردم نهاد مطالبه گران و حامیان فوتبال در اردبیل با هدف برطرف کردن نقاط ضعف ورزش فوتبال در استان خبرداد.

- مدیرعامل مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل خبرداد: آغاز به کار سازمان مردم نهاد مطالبه گران و حامیان فوتبال در اردبیل ایسنا/اردبیل مدیرعامل مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل از آغاز بکار سازمان مردم نهاد مطالبه گران و حامیان فوتبال در اردبیل با هدف برطرف کردن نقاط ضعف ورزش فوتبال در استان خبرداد.

هادی صباغی مدیرعامل مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: هدف از ایجاد این مجمع برطرف کردن نقاط ضعف با هم اندیشی با اهل فن و ارائه راهکارهای اصلاحی برای بهبود فوتبال استان اردبیل می باشد.

این تشکل به دنبال این است با رویکردی مطالبه گرایانه و حمایتی به وظایف خود در زمینه ورزش فوتبال عمل کنیم و مشکلاتی که سالهاست فوتبال اردبیل با آن دست به گریبان است برطرف شود.

وی با بیان کرد این تشکل با رویکردی مطالبه گراینه و حمایتی از ورزشکاران در حوزه فوتبال کار خود را آغاز می کند به طوری که امیدواریم در سالهای آینده کارهای حمایت خود را به ورزش های دیگر نیز بتوانیم تسری دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار سازمان مردم نهاد مطالبه گران و حامیان فوتبال در اردبیل

آغاز به کار سازمان مردم نهاد مطالبه گران و حامیان فوتبال در اردبیل