مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-14سياسي

انتخابات مجلس دانش آموزی مدارس بهاباد برگزار شد


انتخابات مجلس دانش آموزی مدارس بهاباد در دو مقطع برادران و خواهران با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان و مدیر آموزش و پرورش بهاباد در اداره آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد.

- حسن رزاقی بهابادی مدیر آموزش و پرورش بهاباد در این باره گفت: 52 دانش آموز مقطع متوسطه دوم شهرستان بهاباد شامل 12 پسر و 40 دختر در این انتخابات به عنوان کاندیدا حضور داشتند.

وی افزود: هر کدام از این دانش آموزان منتخب شورای دانش آموزی یک مدرسه دوره متوسطه دوم شهرستان بهاباد هستند.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد بیان کرد : پس از رأی گیری پنج پسر و پنج دختر به عنوان افراد برگزیده برای کاندیدا شدن در انتخابات مجلس دانش آموزی بهاباد مشخص و معرفی شدند.

وی عنوان کرد: یک پسر و یک دختر از این تعداد پس از برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی بهاباد به عنوان رییس مجلس دانش آموزی درشهرستان انتخاب میشوند وی اظهار کرد: مجلس دانش آموزی یک تشکل و نهاد صنفی مشورتی است که اعضای آن در زمینه انواع مسائل، مشکلات و مباحث دانش آموزی بحث و تبادل نظر کرده و نظرهای خود را در قالب سند تدوین و به مراجع تصمیم گیری ارائه می دهند.

رزاقی ادامه داد: شما دانش آموزان آینده سازان جامعه هستید و حضور در عرصه انتخابات بنوعی تمرین مسئولیت پذیری و خوب دیدن و خوب فکر کردن است و باید قدر این فرصت را بدانید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مجلس دانش آموزی مدارس بهاباد برگزار شد

انتخابات مجلس دانش آموزی مدارس بهاباد برگزار شد