مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-14سياسي

دسترسی به فضای مجازی حق مردم و صیانت از آنها وظیفه دولت است


دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور تاکید کرد: توسعه زیرساخت ها برای دسترسی تمامی آحاد مردم به فضای مجازی در کشور حق طبیعی آنهاست تا بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند و وظیفه دستگاه های اجرایی و دولت است که از حقوق مردم در این فضا صیانت کرده و از خطرات و آسیب های آن جلوگیری کنند.

- دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور تاکید کرد: توسعه زیرساخت ها برای دسترسی تمامی آحاد مردم به فضای مجازی در کشور حق طبیعی آنهاست تا بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند و وظیفه دستگاه های اجرایی و دولت است که از حقوق مردم در این فضا صیانت کرده و از خطرات و آسیب های آن جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین کارگروه هم اندیشی دبیران شورای فضای مجازی استان ها با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور و دبیران فضای مجازی 10 استان برگزار شد.

سیدابوالحسن فیروزآبادی - دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی کشور - در این کارگروه با تاکید بر اهمیت نقش شوراهای فضای مجازی در استان ها گفت: شوراهای فضای مجازی در استان های کشور در راستای گسترش فضای مجازی در تمامی ابعاد زندگی مردم و نیاز کشور به فعالیت ناظری هوشمند در این حوزه به صورت بومی تشکیل شده و بزودی آیین نامه آن در صحن شورای عالی فضای مجازی کشور به تصویب خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی به فضای مجازی حق مردم و صیانت از آنها وظیفه دولت است

دسترسی به فضای مجازی حق مردم و صیانت از آنها وظیفه دولت است