مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-14اقتصادي

ایکس 55 پرو IE؛ فرایند تغییر در برندی نام آشنا


نزدیک به بیست سال از حضور برند ام وی ام در بازار خودرو ایران می گذرد و حالا، این حضور طولانی مدت، به تصویری آشنا در ذهن مردم ایران تبدیل شده است.

- تصویر برندی که محصولاتش را در هر گوشه و کناری، از شهرها و جاده های ایران گرفته تا در میان فیلم ها و عکس های یادگاری خانواده های ایرانی می توان دید، با مردم درباره آن صحبت کرد و از خاطرات مردم با آن پرسید.

این حضور طولانی مدت اما،  در میان مردم یک ویژگی بارز را با نام ام وی ام  عجین کرده است: برندی قابل اعتماد؛ چطور؟ گستره شبکه نمایندگی ها و خدمات پس از فروش یکی از دلایل مهم اعتماد مردم به یک برند، خدماتی است که پس از خرید محصول از آن برند دریافت می کنند.

در سال های گذشته از جمله مهم ترین مشکلات خریداران بعضی برندهای خودرویی در ایران، نبود خدمات پس از فروش مناسب یا حتی قطعات مورد نیاز برای خودروشان بوده است.

اما ام وی ام، با داشتن شبکه نمایندگی و خدمات پس از فروش گسترده، توانسته همواره آرامش خاطر مشتریان خود را فراهم آورد و اعتماد آنها را نسبت به آینده خودروشان تأمین کند.

شرایط فروش همواره مناسب ام وی ام از همان روز اولی که پا به بازار ایران گذاشت، هدفی مشخص داشت: تأمین نیاز مشتریانی که به دنبال خودروهایی مطابق با نیاز خود می گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایکس 55 پرو IE؛ فرایند تغییر در برندی نام آشنا

ایکس 55 پرو IE؛ فرایند تغییر در برندی نام آشنا