مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-14فرهنگي

مرتضی آوینی را بشناسیم، آن را تنها به مستند های مقاومتی تقلیل ندهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت»، نشست «بررسی جایزه شهید آوینی» برای آسیب شناسی و واکاوی مطالبات هنرمندان حاضر در این حوزه برگزار شد.

- مدیر عامل مرکز مستند حقیقت می گوید: اگر معیار و ملاک های شهید آوینی را در مستندسازی در نظر بگیریم، سخنان او تعارضی با سینماحقیقت ندارد و در راستای کلیت این جشنواره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت ، نشست بررسی جایزه شهید آوینی برای آسیب شناسی و واکاوی مطالبات هنرمندان حاضر در این حوزه برگزار شد.

شامگاه سه شنبه 22 آذرماه همزمان با سومین روز از برگزاری شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت ، نشست تخصصی بررسی جایزه شهید آوینی با حضور عبدالحسین بدرلو، معاون مستند مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، محسن یزدی، مدیر شبکه مستند، مرتضی شعبانی، مدیر مرکز مستند حقیقت و تهیه کننده و وحید چاووش، فیلمساز پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

مرتضی شعبانی در ابتدای این نشست گفت: با اصل اینکه جشنواره ای با نام شهید آوینی و مستند هایی در این رسته خیلی خوب است، ولی شاید از ابتدا معیار و ملاکی که باید آثار با ان ارزیابی شود از ابتدا مشخص نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضی آوینی را بشناسیم، آن را تنها به مستند های مقاومتی تقلیل ندهیم

مرتضی آوینی را بشناسیم، آن را تنها به مستند های مقاومتی تقلیل ندهیم