مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-14بين الملل

انصارالله: واشنگتن در حال انجام ماموریت های خطرناک در یمن با مهندسی انگلیس است


عضو دفتر سیاسی انصارالله اعلام کرد، آمریکایی ها در یمن کارهای خطرناکی انجام می دهند و توطئه هایی را با مهندسی انگلیس تدارک می بینند، آن ها هستند که بر ادامه تجاوز و محاصره پافشاری می کنند و مانع هرگونه اقدام برای صلح می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت، حضور نظامی آمریکا در باب المندب و سواحل یمن خطری برای این کشور و کشتیرانی است و رفتار تهاجمی آمریکا و توطئه آن علیه یمن را ثابت می کند.

آمریکایی ها در یمن کارهای خطرناکی انجام می دهند و توطئه هایی را با مهندسی انگلیس تدارک می بینند، آن ها هستند که بر ادامه تجاوز و محاصره پافشاری می کنند و مانع هرگونه اقدام برای صلح می شوند.

وی گفت: حمله و محاصره ای که هشت سال است علیه یمن ادامه دارد، تجاوز مطلق آمریکا است و توسط واشنگتن و با نظارت مستقیم آن اعلام شده است.

عربستان و امارات ابزار دست آمریکا برای اجرای تجاوزاتی هستند که با استقبال و مشارکت اسراییل، انگلیس و فرانسه در حال انجام است.

القحوم تاکید کرد، رویکردهای آمریکا و انگلیس درمورد تشدید درگیری، تداوم تجاوزات، محاصره هر چه بیشتر و تقویت وضعیتی که نه جنگ است و نه صلح، تنها مسئولیت ملی را درباره تقویت عوامل ایستادگی و استواری مسلم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: واشنگتن در حال انجام ماموریت های خطرناک در یمن با مهندسی انگلیس است

انصارالله: واشنگتن در حال انجام ماموریت های خطرناک در یمن با مهندسی انگلیس است