مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-14اقتصادي

امضای قرارداد نفت خیز جنوب با مراکز علمی


شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب 2 قرارداد پژوهشی با جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی و پارک علم و فناوری استان خوزستان امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز، این قرارداد همزمان با آغاز هفته پژوهش و فناوری و به همت معاونت پژوهش و فناوری مناطق نفت خیز جنوب با حضور مدیرعامل این شرکت، رییس پارک علم و فناوری خوزستان و نماینده دانشگاه شهید بهشتی امضا شد.

در این آیین، قرارداد پژوهشی بررسی علل ترش شدن نفت مخزن آسماری در میدان مارون، میان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی تهران به مبلغ حدود 19 میلیارد و 500 میلیون ریال و مبلغ 124 هزار یورو، به مدت 18 ماه به امضا رسید.

همچین قرارداد پژوهشی ساخت مدل پیش بینی مقدار اشباع آب مختص مخازن، کربناته ایران با استفاده از مدل هوش مصنوعی و داده های مغزه و چاه پیمانی مرسوم، میان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با پارک علم و فناوری خوزستان به مبلغ حدود 30 میلیارد ریال و به مدت 18 ماه امضا شد.

مقابله با تحریم با اقدام های پژوهشی علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در آیین امضای این قراردادهای پژوهشی با بیان اینکه تنها راه مقابله با تحریم های ظالمانه دشمن و رفع چالش های صنعت، توجه به اقدام های پژوهشی و فناوری است، اظهار کرد: با تمام توان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد نفت خیز جنوب با مراکز علمی

امضای قرارداد نفت خیز جنوب با مراکز علمی