مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-14سياسي

برداشت های نادرست؛ قطعه گمشده پازل خشکی زاینده رود


رییس دبیرخانه فرهنگی زاینده رود گفت: پازل خشکی زاینده رود یک قطعه گمشده داشت که همان برداشت های نادرست از آن بود، اما مدیریت شهری توانست این قطعه را تکمیل کند.

- سعید امامی، امروز (چهارشنبه، 23 آذرماه) در نشستی با خبرنگاران در مورد عملکرد و برنامه های دبیرخانه فرهنگی زاینده رود، با تأکید بر اینکه مسئول جاری شدن زاینده رود دولت است، اظهار کرد: مطالبه جاری شدن آب زاینده رود 20 سال است که اتفاق می افتد، اما به طور مستمر باید دنبال شود تا به ثمر بنشیند.

وی گفت: تا زمانی که زاینده رود یک مطالبه ملی نشود و مدیران به فهم درستی از این موضوع نرسند و یا اطلاعات کافی به آن ها نرسد، معضل زاینده رود حل نمی شود.

رییس دبیرخانه فرهنگی زاینده رودبا بیان اینکه پازل خشکی زاینده رود یک قطعه گمشده داشت که همان برداشت های نادرست از آن است، گفت: مدیریت شهری توانست این قطعه را تکمیل کند.

در این زمینه دبیرخانه فرهنگی زاینده رود رسالت خود را فعالیت در حوزه فرهنگی مرتبط با زاینده رود قرار داده که بی شک اصحاب رسانه نیز نقش مهمی در این مسیر دارند.

مجید نادرالاصلی، رییس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به زیست یک میلیون مهاجر در استان اصفهان، گفت: به طور میانگین مصرف سالانه آب هر فرد در اصفهان حدود هزار مترمکعب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت های نادرست؛ قطعه گمشده پازل خشکی زاینده رود

برداشت های نادرست؛ قطعه گمشده پازل خشکی زاینده رود