مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-14اقتصادي

52 واحد تولیدی راکد در بخش کشاورزی کردستان فعال شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: طی یک سال اخیر 52 واحد راکد و نیمه فعال در بخش کشاورزی استان به چرخه تولید بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کردستان، پیمان اسکندری اظهار کرد: یکی از برنامه های اولویت دار این سازمان احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال است.

وی افزود: طی یک سال اخیر 52 واحد راکد و نیمه فعال در بخش کشاورزی استان به چرخه تولید بازگشتند که با احیای این تعداد واحد تولیدی راکد در استان زمینه اشتغال مستقیم برای 271 نفر فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: در یک سالی که از عمر دولت سیزدهم می گذرد 348 طرح کشاورزی در مناسبت های مختلف با سرمایه گذاری 19 هزار و 41 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: بهره برداری از این تعداد طرح موجب ایجاد اشتغال جدید برای یک هزار و 658 نفر و تثبیت 774 شغل موجود شده است.

اسکندری افزود: از دیگر اقدامات انجام شده در یک سال اخیر نظارت بر صادرات 508 هزار تن محصولات کشاورزی از مرزهای استان بوده که 195 میلیون دلار ارزآوری داشت.

وی اظهار داشت: یک هزار و 11 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای برای تکمیل پروژه های طرح جامع شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب در مساحت 16 هزار و 800 هکتار جذب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 واحد تولیدی راکد در بخش کشاورزی کردستان فعال شد

52 واحد تولیدی راکد در بخش کشاورزی کردستان فعال شد