مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-14سياسي

حماسه 8 دی گیلان زمینه ساز خلق حماسه باشکوه نهم دی در کشور شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به پیشتازی گیلانی ها در صحنه های حساس انقلاب گفت: حماسه 8 دی گیلان زمینه ساز خلق حماسه باشکوه نهم دی در کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) اظهار کرد: در سال 88 دشمنان نظام با همراهی برخی عناصر خائن داخلی، ادعای دروغین تقلب در انتخابات را بهانه قرار دادند و به منظور براندازی، فتنه 88 را کلید زدند که به لطف خداوند و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت ملت شریف ایران ناکام ماند.

وی با بیان اینکه رهبری معظم بارها در فرمایشات خود بر واژه فتنه تاکید کرده اند، تصریح کرد: متأسفانه برخی همچنان اصرار دارند از واژگان جایگزین همچون واقعه 88، اتفاق 88 و یا سو تفاهم 88 استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری با بیان اینکه در فتنه 88، تمام کفر در مقابل تمام اسلام قرار گرفته بود، بیان کرد: ملت مسلمان ایران با خلق حماسه نهم دی بساط فتنه 88 را در هم پیچید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به طلایه داری و پیشتازی گیلانیان در بزنگاه های حساس تاریخی اشاره کرد و افزود: مردم بصیر و ولایتمدار گیلان در هشتم دی ماه سال 88 یک روز زودتر از مردم سراسر کشور در صحنه حاضر شدند و زمینه خلق حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 8 دی گیلان زمینه ساز خلق حماسه باشکوه نهم دی در کشور شد

حماسه 8 دی گیلان زمینه ساز خلق حماسه باشکوه نهم دی در کشور شد