مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-14اجتماعي

دلایل اصلی آلودگی هوای تهران/ چرایی تعطیل نشدن ادارات


از آغاز فصل پاییز که هوا رو به سرما رفت، آلودگی به هوای کلانشهرهایی همچون تهران هجوم آورد و نفس کشیدن را برای مردم دشوار کرد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست تهران با بیان اینکه تغییرات اقلیمی و وارونگی دما از دلایل اصلی آلودگی هوا هستند به .

- از آغاز فصل پاییز که هوا رو به سرما رفت، آلودگی به هوای کلانشهرهایی همچون تهران هجوم آورد و نفس کشیدن را برای مردم دشوار کرد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست تهران با بیان اینکه تغییرات اقلیمی و وارونگی دما از دلایل اصلی آلودگی هوا هستند به برخی علل اجرا نشدن برخی مفاد قانون هوای پاک اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تهران روزهایی خاکستری را پشت سر می گذارد.

بار دیگر با سرد شدن و سکون هوا، آسمان پایتخت غبارآلود و نفس کشیدن سخت شده است.

در حالی پایتخت نشینان در این شرایط زندگی می کنند که تنفس انواع و اقسام آلاینده ها آسیب های بعضا جبران ناپذیری را برای سلامت آنان در پی دارد.

پنج سال است که قانون هوای پاک تصویب شده اما هنوز بسیاری از مواد آن اجرایی نشده این در حالیست که بر اساس این قانون 18 دستگاه مکلف هستند که هر یک به تناسب وظایف خود، اقداماتی را برای کنترل آلودگی هوا در کشور انجام دهند، آن هم در شرایطی که کیفیت هوای تهران وضعیت خوبی ندارد و امروز(23 آذر) هشتمین روز پیاپی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل اصلی آلودگی هوای تهران/ چرایی تعطیل نشدن ادارات

دلایل اصلی آلودگی هوای تهران/ چرایی تعطیل نشدن ادارات