مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-14اجتماعي

همه متهمان آلودگی هوا


هوای تهران در حالی برای هشتمین روز متوالی «آلوده» است و سلامت و زندگی شهروندان را تحت الشعاع قرار داده است که همچنان تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوا در مقابله با این شرایط با انتقادهای فراوانی همراه است.

- هوای تهران در حالی برای هشتمین روز متوالی آلوده است و سلامت و زندگی شهروندان را تحت الشعاع قرار داده است که همچنان تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوا در مقابله با این شرایط با انتقادهای فراوانی همراه است.

انتقاداتی که به اذعان مسئولان استانداری تهران بیشتر متوجه هواشناسی و عدم دقت پیش بینی هایش می شود، مساله ای که رییس کمیته محیط زیست شورای شهر پنجم تهران نیز به آن اشاره دارد و اتخاذ تصمیمات صحیح و موثر کمیته اضطرار الودگی هوا را در گروی پیش بینی های دقیق هواشناسی می داند.

آرش میلانی عضو شورای پنجم شهر تهران در گفت وگو با ایسنا، در بررسی راهکارهای موجود برای کاهش آلودگی هوا در تهران، گفت: امسال از نظر وضعیت آلودگی هوا نسبت به گذشته با افت قابل توجهی مواجه هستیم به شکلی که این افت در آمارها به روشنی مشهود است و روزهای بسیار آلوده تعدادشان افزایش پیدا کرده و روزهای قابل قبول نیز شاهد کاهش چشمگیری بوده است.

وی افزود: البته این موضوع بر اثر عوامل مختلفی است که از جمله مهمترین آنها می توان به کاهش بارش ها و کاهش ناپایداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه متهمان آلودگی هوا

همه متهمان آلودگی هوا