مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-14سياسي

ارسال 108 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی «رحمت للعالمین»


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از ارسال 108 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی «رحمت للعالمین» خبر داد و گفت: نفرات برتر این جشنواره در کردستان معرفی شدند.

- ارسال 108 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی رحمت للعالمین ایسنا/کردستان مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از ارسال 108 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی رحمت للعالمین خبر داد و گفت: نفرات برتر این جشنواره در کردستان معرفی شدند.

حجت الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت وگو با خبرنگاران گفت: دومین جشنواره ملی رحمت للعالمین به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و ماه ربیع الاول در سطح استان کردستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش شعر کلاسیک و نو، مقاله و داستان کوتاه برگزار شده است، افزود: هنرمندان سراسر کشور در دو بخش شعر کلاسیک و نو با زبان های کُردی، فارسی، عربی و تُرکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از ارسال 108 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی رحمت للعالمین خبر داد و بیان کرد: از این تعداد 56 اثر در بخش شعر، 22 اثر در بخش داستان کوتاه و 30 اثر در بخش مقاله بوده است.

وی با اشاره به اینکه در کل 54 نفر از فعالان فرهنگی و هنرمندان در این جشنواره شرکت کرده اند، یادآور شد: از این تعداد 22 نفر در بخش شعر، 22 نفر در بخش مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 108 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی «رحمت للعالمین»

ارسال 108 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی «رحمت للعالمین»