مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:152022-12-14سياسي

اکوتوریسم در ایران مغفول مانده است


رییس انجمن علمی طبیعت گردی ایران با اشاره به غفلت از اکوتوریسم در کشورمان بر اهمیت پرداخت به حوزه ژئوپارک ها و ژئوسایت ها تاکید و از آن به عنوان یکی از اهداف اصلی برگزاری سومین کنفرانس علمی این انجمن یاد کرد.

- فرید جواهرزاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری سومین کنفرانس انجمن علمی طبیعت گردی ایران اظهار کرد: از مجموعه سلسله کنفرانس های انجمن علمی طبیعت گردی ایران، سومین کنفرانس این انجمن تحت عنوان اکوتوریسم، ژئوتوریسم و حفاظت از میراث طبیعی طی روزهای 23 تا 24 آذر ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: تمرکز این همایش به جهت بررسی ژئوپارک ها و ژئوسایت ها روی ژئوپارک قشم به عنوان بزرگترین ژئو پارک منطقه است که با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار خواهد شد اما به دلیل برخی از مشکلات این همایش به صورت مجازی برگزار می شود.

سومین کنفرانس انجمن علمی طبیعت گردی ایران امروز، 23 آذر ماه، طی یک مراسم افتتاحیه آغاز شده و پس از آن سخنرانی های کلیدی در پنل های تخصصی طی امروز و فردا ادامه خواهد یافت.

رییس انجمن علمی طبیعت گردی ایران گفت: همچنین مطابق رسم هر سال انجمن علمی طبیعت گردی ایران از فعالان، پژوهشگران و یا خادمان حوزه اکوتوریسم طبیعت گردی ایران نیز تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکوتوریسم در ایران مغفول مانده است

اکوتوریسم در ایران مغفول مانده است