مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-14سياسي

برای رفع مشکل اشتغال مسیری جز به کارگیری ایده های نوآورانه نداریم


دانشگاه مرکز توسعه روحیه نوآوری است معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: با رویه های جاری نمی توان انتظار معجزه برای رفع مشکل اشتغال را داشت و باید با به کارگیری ایده های نوآورانه و توسعه شرکت های دانش بنیان به اقتصاد و اشتغال کشور کمک کرد.

- ایسنا/قم دانشگاه مرکز توسعه روحیه نوآوری است معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: با رویه های جاری نمی توان انتظار معجزه برای رفع مشکل اشتغال را داشت و باید با به کارگیری ایده های نوآورانه و توسعه شرکت های دانش بنیان به اقتصاد و اشتغال کشور کمک کرد.

سید مهدی قریشی در جشنواره ایده های فناورانه که در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد اظهار داشت: برگزاری این گونه جشنواره ها در جهت تقویت روحیه نوآوری است و باید از دانشگاه هایی که چنین برنامه هایی را برگزار می کنند، تقدیر شود.

وی با اشاره به نام گذاری سال جاری با عنوان تولید دانش بنیان گفت: واقعیت این است که با رویه های جاری نمی توان انتظار معجزه برای رفع مشکل اشتغال را داشت و باید با به کارگیری ایده های نوآورانه و توسعه شرکت های دانش بنیان به اقتصاد و اشتغال کشور کمک کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، دانشگاه را بهترین فضا برای توسعه روحیه نوآوری دانست و افزود: پژوهش های باید به فناوری تبدیل شود و این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع مشکل اشتغال مسیری جز به کارگیری ایده های نوآورانه نداریم

برای رفع مشکل اشتغال مسیری جز به کارگیری ایده های نوآورانه نداریم