مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 08:302022-12-14سياسي

ضرورت تسریع راه اندازی شهرک های صنعتی جدید در دماوند


نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر صمت بر ضرورت تسریع راه اندازی شهرک های صنعتی جدید در دماوند تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیداحمد رسولی نژاد، صبح چهارشنبه در خصوص دیدار با با وزیر صنعت، معدن و تجارت که با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دماوند و جمعی از صنعتگران انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دیدار در خصوص هماهنگی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران با فرمانداران دماوند و فیروزکوه در خصوص برخی موارد و معضلات مربوط به این سازمان بحث و تبادل نظر شد.

وی در خصوص جزییات این نشست گفت: صدور و تمدید پروانه های بهره برداری معادن، تقسیم آبونمان نگهداری شبکه آب و فاضلاب شهرک های صنعتی بر تعداد قطعات واگذار شده، محاسبه نرخ آبونمان برق واحدهای صنعتی در حال ساخت در شهرک ها تا زمان دریافت پروانه بهره برداری با هزینه صنعتی، افزایش سقف تسهیلات اعطایی بانک ها به بخش صنعت، تسریع در تخصیص تسهیلات از محل تبصره 18 به تولید کنندگان و کار آفرینان، نارضایتی اهالی محترم روستاها در خصوص تردد ماشین های سنگین معادن از جاده های روستایی از مواردی مطروحه بود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تسریع در راه اندازی شهرک های صنعتی جدید در دماوند با توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع راه اندازی شهرک های صنعتی جدید در دماوند

ضرورت تسریع راه اندازی شهرک های صنعتی جدید در دماوند