مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 02:052022-12-13اقتصادي

تحریم ها، بهانه ای برای افزایش نرخ بلیت پروازها توسط ایرلاین هاست!


یک کارشناس صنعت هوایی با بیان اینکه زمین گیری ناوگان به دلیل تحریم ها و مشکلات اقتصادی، بهانه ای برای افزایش نرخ بلیت پروازها از سوی ایرلاین هاست، - تحریم ها، بهانه ای برای افزایش نرخ بلیت پروازها توسط ایرلاین هاست! یک کارشناس صنعت هوایی با بیان اینکه زمین گیری ناوگان به دلیل تحریم ها و مشکلات اقتصادی، بهانه ای برای افزایش نرخ بلیت پروازها از سوی ایرلاین هاست، گفت: امروز نزدیک به 332 فروند هواپیما در ناوگان هوایی تجاری کشور موجود است و تا سال 1406 با اتمام عمر عملیاتی یا LOV برخی هواپیماهای ناوگان موجود، نزدیک به 40 درصد ناوگان از چرخه عملیاتی خارج می شوند.

آرمان بیات در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه صنعت هوانوردی و فرودگاهی از جمله صنایع پیشرفته و پیچیده است که تخصص های مختلف در جوانب آن دیده می شود، افزود: محور مشترک این صنعت قوانین و مقررات بین المللی است.

در چنین شرایطی و با توجه به پیچیدگی های آن، نظارت و درک نظام حاکم به حداقل می رسد و همواره مسبب عدم دخالت های بالادست و به انزوا رسیدن این صنعت مهم شده است.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر شرایط حاکم با تحریم های بین المللی و عدم تخصص برخی اشخاص، فرصتی برای سودجویی فراهم کرده که منجر به فساد در پشتیبانی و تدارکات فنی و تأمین قطعات شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها، بهانه ای برای افزایش نرخ بلیت پروازها توسط ایرلاین هاست!

تحریم ها، بهانه ای برای افزایش نرخ بلیت پروازها توسط ایرلاین هاست!