مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 22:102022-12-13سياسي

کارگروه شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل حاجی آباد تشکیل شود


معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری حاجی آباد گفت: کارگروه ویژه شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل تشکیل و نسبت به جذب این دانش آموزان به کلاس های درس اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد سالاری پور در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان حاجی آباد، افزود: کارگروه ویژه شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل تشکیل و نسبت به جذب این دانش آموزان به کلاس های درس اقدام کنند.

سالاری پور ضمن هشدار به صاحبان استخرهای کشاورزی اضافه کرد: برای جلوگیری از هرگونه حادثه ای مالکان باید هرچه سریعتر نسبت به رعایت اقدامات ایمنی اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در ادامه با اشاره به مشکلات فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: همه باید در تقویت فرهنگ دینی و انقلابی کشور و روشنگری مسائل روز کشور تلاش کنیم تا جوانان و نوجوانان که فرزندان و آینده سازان کشور هستند از هرگونه خطر و آسیب دشمن دور بمانند.

میرزاده، رییس آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد با ذکر تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت: تعداد زیادی از این دانش آموزان شناسایی و جذب کلاس های درس شده اند، به دلایل مالی که خانواده های این دانش آموزان داشتند توانستیم تاکنون برای تعداد 1008 نفر لوازم و لباس مدارس تهیه و توزیع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل حاجی آباد تشکیل شود

کارگروه شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل حاجی آباد تشکیل شود