مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 20:552022-12-13اجتماعي

طلسم 18 ساله توسعه زیرساخت های گردشگری «زیارت» شکسته شد


بهسازی مسیر دسترسی روستا تا آبشار زیارت شهرستان گرگان با حضور جمعی از مسئولان استانی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر سه شنبه بهسازی مسیر دسترسی روستا تا آبشار زیارت شهرستان گرگان با حضور محمدجواد ساوری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، محمدرضا کنعانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان و، جمعی از مدیران، معاونین و مسئولان، شورا و دهیار روستای هدف گردشگری زیارت آغاز شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان در این خصوص گفت: زیارت یکی از روستاهای هدف گردشگری استان گلستان است که به عنوان روستای ملی جاجیم بافی هم به ثبت ملی رسیده است.

محمدجواد ساوری افزود: علی رغم 18 سال پیگیری طرح توسعه زیرساخت های گردشگری در روستای زیارت شهرستان گرگان متأسفانه اتفاق مثبتی در شان مردم شریف منطقه و گردشگران و مسافران رقم نخورده است.

وی بیان کرد: چندین سال است که دستگاه های اجرایی مرتبط و ذی ربط برای حل مشکلات روستای زیارت ورود پیدا کردند اما شاهد اتفاق مثبتی برای عمران و آبادی این روستا نبودیم.

ساوری ادامه داد: حدود 18 دستگاه مرتبط، ذی نفع و ذی مدخل در امر ساماندهی طرح گردشگری روستای زیارت باید هم افزایی و تعامل داشته باشند تا مشکل چندین ساله این روستای دارای پتانسیل استان از این شرایط عبور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم 18 ساله توسعه زیرساخت های گردشگری «زیارت» شکسته شد

طلسم 18 ساله توسعه زیرساخت های گردشگری «زیارت» شکسته شد