مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 20:202022-12-13اقتصادي

ساخت واحد های مسکونی کوی زیتون زنجان پیشرفت کاری خوبی دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: پروژه کوی زیتون در غرب زنجان به طور متوسط بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد روند خوبی را طی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد شعاعی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب زنجان، گفت: عملیات اجرایی پروژه کوی زیتون در غرب زنجان از زمستان سال گذشته شروع شده و تاکنون بیش از هفت هزار واحد مسکن ملی در این پروژه ساخته خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، گفت: پروژه کوی زیتون در غرب زنجان به طور متوسط بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خوشبختانه این پروژه به طور کامل فعال بوده و تمام پیمانکاران پای کار هستند.

شعاعی با بیان اینکه این پروژه به طور متوسط بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و درصد پیشرفت فیزیکی دراین پروژه متفاوت است، تاکید کرد: خوشبختانه این پروژه به طور کامل فعال بوده، ساخت و ساز انجام می شود و تمام پیمانکاران پای کار هستند و از روند پیشرفت کاری خوبی برخوردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، با بیان اینکه در این بازدید مشکلات و مسائل مربوط به اجرای پروژه توسط پیمانکاران مطرح شد، گفت: در خصوص تامین مالی زیرساختها و مسائل روبنایی به جد پیگیر هستیم تا زمانی که مردم درواحدهای مسکونی ساکن می شوند دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت واحد های مسکونی کوی زیتون زنجان پیشرفت کاری خوبی دارد

ساخت واحد های مسکونی کوی زیتون زنجان پیشرفت کاری خوبی دارد