مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-13سياسي

سردار رستم قاسمی با استفاده از توان داخلی طرح های بزرگی انجام داد


جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: سردار رستم قاسمی به عنوان سرباز ولی فقیه و سردار سازندگی با استفاده از توان داخلی، طرح های بزرگی را انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد رضا فلاحی زاده ظهر سه شنبه در مراسم یادبود سردار مرحوم مهندس رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر اظهار داشت: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام صداقت، جهاد، اخلاق، بزرگواری، برادری، محبت، عبادت و بندگی در راه خدا، مردم داری و مردم یاری را به جهانیان معرفی کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: در این راستا دشمنان به مقابله با انقلاب بر خواستند و در مقابل، مجاهدان راه خدا نیز برای رضایت خدا به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کمک کردند.

وی با اشاره به نقش مهم سردار رستم قاسمی در عرصه های انقلاب با بیان اینکه سردار رستم قاسمی برای رضای خدا، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به کمک امام خمینی (ره) آمد اضافه کرد: ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز برای خدا و در جهت اطاعت از فرمان ولی خدا، در جبهه ها به مصاف دشمنان خدا رفت و در عملیات های مختلف از جمله عملیات والفجر 8 شرکت کرد.

وی یادآور شد: سردار رستم قاسمی به عنوان سرباز ولی فقیه و سردار سازندگی با استفاده از توان داخلی، طرح های بزرگی را انجام داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رستم قاسمی با استفاده از توان داخلی طرح های بزرگی انجام داد

سردار رستم قاسمی با استفاده از توان داخلی طرح های بزرگی انجام داد