مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-13دانش

برترین های پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران تقدیر شدند


پژوهشگران و فناوران برتر، کارشناسان پژوهشی و دانشجویان نمونه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران به مناسبت هفته پژوهش تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر، کارشناسان پژوهشی و دانشجویان نمونه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اعضای هیأت رییسه، اعضای هیأت علمی، دانشجویان، کارشناسان برگزار شد از برترین های پژوهشگاه از جمله پژوهشگر برتر، فناور برتر، کارشناسان پژوهشی برتر و دانشجویان نمونه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تقدیر شد.

در این مراسم دکتر شعبانی رییس پژوهشگاه ضمن تبریک هفته بزرگداشت پژوهش و فناوری با اعطای لوح سپاس از تلاش های علمی دکتر مریم افشارپور عضو هیأت علمی پژوهشکده توسعه فرآِیندهای شیمیایی بعنوان پژوهشگر برتر سال 1401 قدردانی کرد.

رییس پژوهشگاه از دکتر مهسا باغبان صالحی عضو هیأت علمی پژوهشکده مهندسی نفت و مدیر دفتر ارتباط با صنعت پژوهشگاه که موفق به کسب عنوان فناور برتر سال 1401 شده بود تقدیر کرد.

در ادامه از 3 دانشجوی شاغل به تحصیل زینب السادات خاتمی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی شیمی، فهیمه حکم آبادی و الهام فرهادی در مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران تقدیر شدند

برترین های پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران تقدیر شدند