مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-13حوادث

دستگیری عاملان قتل شهروند 20 ساله ایرانشهری


جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش گسترده و شبانه روزی مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر، عاملان قتل شهروند 20 ساله ایرانشهری پس از پنج ماه زندگی مخفیانه دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرتضی جوکار جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزییات این خبر، افزود: در نهم تیرماه امسال، طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به قتل شهروندی 20 ساله ایرانشهری در یکی از محلات این شهرستان، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که جوانی 20 ساله توسط فرد یا افرادی ناشناس در منزل خود با سلاح کلت کمری به قتل رسیده و قاتل از صحنه جرم متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

وی بیان کرد: با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده، با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ هایی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان قتل شهروند 20 ساله ایرانشهری

دستگیری عاملان قتل شهروند 20 ساله ایرانشهری