مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-13اقتصادي

مشارکت مستمر 920 هزار داوطلب در برنامه های جمعیت هلال احمر کشور


رییس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور از مشارکت مستمر 920 هزار داوطلب در برنامه های جمعیت هلال احمر خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور از مشارکت مستمر 920 هزار داوطلب در برنامه های جمعیت هلال احمر خبر داد.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور 22 آذر در مراسمی با حضور 500 نفر از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان برگزار شد، با اشاره به مشارکت920 هزار نفر داوطلب بصورت مستمر در برنامه های جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد: از ابتدای سال جاری یک هزار و 800 میلیارد ریال کمک بلاعوض و یک هزار میلیارد ریال تسهیلات در اختیار بیماران نیازمند قرار گرفته است.

وحید سلیمی جذب و سازماندهی افراد متقاضی را اولین ماموریت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر عنوان کرد و گفت: انتشار فراخوان های داوطلبی در راستای برنامه های داوطلبی، اجتماعی و همچنین فراخوان دعوت به همکاری در حوادث مختلف از دیگر اهداف این سازمان است.

به گفته وی از ابتدای سال یک هزار و 800 میلیارد ریال کمک بلاعوض شده و یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند پرداخت شده است.

در ادامه این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: ایثارگری و عمل خیر ریشه در جامعه اسلامی دارد به طوری که ایران در نقش هلال احمر جهانی وارد عمل می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مستمر 920 هزار داوطلب در برنامه های جمعیت هلال احمر کشور

مشارکت مستمر 920 هزار داوطلب در برنامه های جمعیت هلال احمر کشور