مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-13پزشكي

بستری 90 بیمار کرونایی در گلستان/ دوزهای یادآور واکسن کرونا را تزریق کنید


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از روند کاهشی ابتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 90 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از روند کاهشی ابتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 90 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

سعید گل فیروزی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا، اظهار کرد: خوشبختانه آمار ابتلا به کرونا در استان گلستان کاهشی است و از 18 آذر ماه آمار مبتلایان به کرونا در استان گلستان دو رقمی شده، در حال حاضر 90 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که این آمار نسبت به روز گذشته با دو نفر کاهش همراه بوده است.

وی با بیان اینکه 28 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند، افزود: از این تعداد چهار نفر از طریق دستگاه تنفس مصنوعی نفس می کشند و حال آن ها وخیم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرهای گلستان اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر هیچ یک از شهرستان های گلستان از لحاظ شیوع کرونا جزو مناطق پرخطر و یا بسیار پرخطر قرار ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 90 بیمار کرونایی در گلستان/ دوزهای یادآور واکسن کرونا را تزریق کنید

بستری 90 بیمار کرونایی در گلستان/ دوزهای یادآور واکسن کرونا را تزریق کنید