مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:342022-12-13اقتصادي

فعالیت 82 شرکت دانش بنیان در گیلان


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان از فعالیت 82 شرکت دانش بنیان در گیلان خبر داد و گفت: محصولات شرکت های دانش بنیان فناور محور بوده و در این حوزه وضعیت گیلان به نسبت سایر استان ها مناسب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رضا ابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به بخش پژوهش منجر به پیشرفت جامعه در عرصه های مختلف می شود، اظهار کرد: مسؤولان باید نگاه ویژه ای به بخش پژوهش داشته باشند که در این صورت می توان به موفقیت های بزرگ رسید.

  وی با اشاره به اختصاص 4.

1 درصد از بودجه سال جاری به حوزه پژوهش گفت: بر اساس آمار میزان بودجه تخصیص یافته به حوزه پژوهش در کشورهای منطقه دو درصد و در  کشورهای پیشرو مثل کره جنوبی چهار درصد بوده است.

    معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان با تأکید بر لزوم توجه به حوزه پژوهش و افزایش بودجه در این راستا در جهت توسعه استان گیلان افزود: دانشگاه گیلان بنا بر وظیفه ذاتی خود وضعیت گیلان در حوزه پژوهش را بررسی کرده و  برنامه راهبردی عملیاتی برای پژوهش تدوین کرده است که طبق آن وضعیت گیلان نسبت به سایر استان ها مطلوب می باشد.

  ابراهیمی هزینه طرح های پژوهشی را گران دانست و بیان کرد: علیرغم ظرفیت بسیار زیاد گیلان  در حوزه کشاورزی ولی هزینه پژوهش به منظور ارتقای این بخش و محصولاتی مانند برنج و چای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 82 شرکت دانش بنیان در گیلان

فعالیت 82 شرکت دانش بنیان در گیلان