مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:102022-12-13سياسي

مهم ترین قوانین مصوب مجلس یازدهم چه بود؟


نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا؛ تصویب قانون شفافیت قوای سه گانه که باعث شفافیت آرای نمایندگان مجلس و هیات وزیران و شفافیت عملکرد سایر نهادها و دستگاه های کشور می شود و همچنین تصویب قانون مالکیت صنعتی و مالکیت فکری و افزایش هفت برابری .

- ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا؛ تصویب قانون شفافیت قوای سه گانه که باعث شفافیت آرای نمایندگان مجلس و هیات وزیران و شفافیت عملکرد سایر نهادها و دستگاه های کشور می شود و همچنین تصویب قانون مالکیت صنعتی و مالکیت فکری و افزایش هفت برابری حقوق سربازان را از دیگر مصوبات و تصمیمات مجلس یازدهم در دو سال و نیم گذشته برشمرد.

حسین نوش آبادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که مجلس یازدهم را مجلس انقلابی خوانده است، گفت: مجلس شورای اسلامی در دو سال و نیم گذشته، از اولین روز کاری خود در حوزه نظارت و در حوزه قانونگذاری، گام های مهمی را برای ایجاد تحول در قوانین اقتصادی و فرهنگی و ریل گذاری صحیح برای اداره کشور برداشته است.

نماینده دیار 15 خرداد با بیان این مطلب که قوانینی که در مجلس یازدهم به تصویب رسیده است با هدف اصلاح ساختار اقتصادی در کشور و تحول در قوانین اقتصادی انجام شده است، اظهار کرد: با اجرای دقیق و به موقع این قوانین ، در بلند مدت اثرات مثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین قوانین مصوب مجلس یازدهم چه بود؟

مهم ترین قوانین مصوب مجلس یازدهم چه بود؟