مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 13:042022-12-13سياسي

آیین نامه ساماندهی کیوسک ها بازنگری و تدوین شد


سخنگو و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه آیین نامه ساماندهی کیوسک ها بازنگری و تدوین و بعد از اصلاح نهایی به تصویب شورای اسلامی شهر خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عمار ایزدیار، عضو شورای شهر کرج، در حاشیه بازدید از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره ششم شورای اسلامی کرج، گفت: با برگزاری مستمر جلسات کمیته تخصصی ساماندهی کیوسک ها، بسیاری از معضلات و موضوعات کیوسک ها در این کمیته مطرح و مورد بررسی و ساماندهی قرار گرفت.

  ناظر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری با تاکید بر اینکه آیین نامه ساماندهی کیوسک ها بعد از ملاحظات حقوقی تهیه و تدوین شده است، افزود: این آیین نامه پس از تایید نهایی توسط شورای اسلامی شهر مصوب خواهد شد.

  ایزدیار تدوین این آیین نامه را گامی موثر در ساماندهی و تعیین تکلیف کیوسک ها دانست و بیان کرد: کارگروه میدان مرکزی میوه و تره بار با حضور ناظرین سازمان، متولیان امر به ویژه معاونت محیط زیست و خدمات شهری برگزار و موضوعاتی از قبیل گیت ورودی و جمع آوری زباله میدان بزرگ میوه و تره بار تعیین تکلیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه ساماندهی کیوسک ها بازنگری و تدوین شد

آیین نامه ساماندهی کیوسک ها بازنگری و تدوین شد