مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-13اقتصادي

آمادگی دانشگاه فنی و حرفه ای برای هدایت فرآیندهای حل مسئله درکشور


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای نشان داده است که می تواند مسئولیت تولید و هدایت فرآیندهای حل مسئله در کشور را بر عهده داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، به مناسبت گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری، همایش روز ملی پژوهش و فناوری با حضور معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، مسئولین کشوری و مدیران ستادی و پژوهشگران برتر دانشگاه، درسازمان مرکزی برگزار شد.

عرفان خسرویان ضمن تبریک هفته پژوهش به پژوهشگران و فعالان عرصه تحقیق و پژوهش به مؤلفه های اقتصادی شعار سال اشاره کرد و گفت: حوزه اقتصاد اولویت کشور است و اقتصاد دانش بنیان می تواند با ایجاد تحول در این عرصه، مشکلات و مسائل را حل و فصل کند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: آموزش عالی ما نفت پایه بوده و موضوعات پژوهشی نیز ذهنی و متصل به منابع یارانه ای است و اتصالی به نظام مسائل کشور ندارد.

وی افزود: گفتمان در کشور تغییر کرده است و طراحی نظام حل المسائلی راهکاری مؤثر و راهبردی نهایی است و بایستی برای کشور اطلس مسائل تعریف شود.

خسرویان تصریح کرد: توسعه علم و فناوری در کشور با تداوم جامعه پردازی و تمدنی ما پیوند دارد و اگر جامعه ای بتواند جامعه سازی کند درواقع، از نظر دانشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه فنی و حرفه ای برای هدایت فرآیندهای حل مسئله درکشور

آمادگی دانشگاه فنی و حرفه ای برای هدایت فرآیندهای حل مسئله درکشور