مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-13ورزشي

تاج نیامد؛ امینی زاده و دارا رای اعتماد گرفتند


مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیئت رییسه هیات فوتبال استان هرمزگان در غیاب مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

- صبح امروز مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیئت رییسه هیات فوتبال استان هرمزگان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان، دو عضو هیئت رییسه فدراسیون در محل سالن مجموعه ورزشی کارگران بندرعباس برگزار شد.

دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان با بیان این که طی یک سال گذشته به دلیل کرونا هیات موفق به برگزاری مجمع سالیانه نشد اما برنامه های هیات فوتبال و فدراسیون به صورت مطلوب برگزار شد.

اصغر معماری بیان کرد: با وجود شرایط کرونایی تمامی مسابقات و کلاس های آموزش داوران و مربیان برگزار کردیم که به نوع خودش در سطح ایران کم نظیر بود چرا که با خبر بودیم خیلی از استان حتی مسابقات خود را هم برگزار نکردند.

در ادامه رییس هیات فوتبال هرمزگان در مورد عملکرد هیات فوتبال بیان کرد: بر اساس تقویم، برنامه های آموزشی، استعدادیابی و رویدادهای مختلف استانی و شهرستانی را برگزار کردیم و میزبان چند طرح استعدادیابی تیم ملی بودیم و منتخبین مستعد استان هم بعد از مراحل مختلف به استعدادیابان طرح های کشور معرفی شدند.

قاسم رنجبریان بیان کرد: باشگاه های استان در تمامی رده های سنی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی فعالیت دارند و تیم های زیادی در لیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج نیامد؛ امینی زاده و دارا رای اعتماد گرفتند

تاج نیامد؛ امینی زاده و دارا رای اعتماد گرفتند