مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 12:052022-12-13بين الملل

اوکراینی ها فراموش نکنند که از حمله آمریکا به عراق حمایت کردند


سخنگوی وزارت خارجه روسیه یادآوری کرد اوکراین از جمله نخستین کسانی بود که از تهاجم غیرقانونی آمریکا علیه عراق حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد ما به کی یف یادآوری می کنیم که جزء نخستین کسانی بودند که از ماجراجویی آمریکا در تهاجم غیرقانونی به عراق حمایت کردند.

وی دراین باره افزود: روسیه همه کاری را برای جلوگیری از ورود شورای امنیت و سازمان ملل متحد به ورطه این تهاجم غیرقانونی انجام داد؛ تهاجمی که کشور عراق را نابود و حاکمیت آن را پایمال کرد.

ارتش روسیه 24 فوریه (5 اسفند 1400) عملیات نظامی ویژه خود را در شرق اوکراین آغاز کرد؛ مقامات ارشد دولت روسیه می گویند این عملیات در پاسخ به درخواست سران جمهوری های خودمختار دونتسک و لوهانسک برای حفاظت از آنها در برابر نیروهای اوکراینی آغاز شده است.

به نوشته اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه گفته است که هدف از این عملیات حمایت از مردمی است که بیش از هشت سال تحت نسل کشی و آزار و اذیت رژیم کی یف قرار داشتند .

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه گفته بود که هدف از این عملیات حمایت از مردمی است که بیش از 8 سال تحت نسل کشی و آزار و اذیت رژیم کی یف قرار داشتند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراینی ها فراموش نکنند که از حمله آمریکا به عراق حمایت کردند

اوکراینی ها فراموش نکنند که از حمله آمریکا به عراق حمایت کردند