مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-13بين الملل

جنبش فرار صهیونیست ها از اسراییل؛آنها محکوم به آوارگی اند


رسانه های رژیم صهیونیستی در گزارش هایی از راه اندازی کارزاری جدید برای خروج 10هزار صهیونیست از سرزمین های اشغالی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاریو، پس از اعلام نتایج انتخابات و پیروزی بنیامین نتانیاهو و مکلف شدن وی به تشکیل کابینه، کارزاری با هدف خروج 10 هزار صهیونیست از فلسطین اشغالی به راه افتاده است.

معاریو نوشته که گروه موسوم به با هم از این سرزمین برویم ، نخستین هدف خود را خروج 10 هزار صهیونیست از فلسطین اشغالی تعیین کرده است.

یانیو گورلیک، یکی از رهبران این گروه، از شخصیت های اصلی تظاهرات علیه اشغال فلسطین به دست نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه بوده است.

این نشریه به نقل از مردخای کاهانا، یک تاجر صهیونیستی-آمریکایی که البته یکی دیگر از رهبران این گروه محسوب می شود، نوشت که پس از سال ها قاچاق یهودیان از مناطق جنگی در یمن، افغانستان، سوریه و اوکراین به اسراییل، تصمیم گرفتم که برای خروج و رفتن به آمریکا به آنها کمک کنم.

وی ادامه داد: اعضای حزب اسراییلی-آمریکایی فکر می کردند که من کمی تندرو هستم و من به آنها گفتم که زمانش فرارسیده تا محض احتیاط در صورت وخیم شدن شرایط، جایگزینی برای جنبش صهیونیست معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش فرار صهیونیست ها از اسراییل؛آنها محکوم به آوارگی اند

جنبش فرار صهیونیست ها از اسراییل؛آنها محکوم به آوارگی اند