مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-13سياسي

گودبرداری غیراصولی در خیابان «زمانی» همدان به صورت ویژه در حال بررسی است


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان اعلام کرد: موضوع گودبرداری غیراصولی برای احداث ساختمانی در خیابان شهید زمانی شهر همدان و آسیب به ساختمان مجاور به صورت ویژه در حال بررسی است.

- گودبرداری غیراصولی در خیابان زمانی همدان به صورت ویژه در حال بررسی است ایسنا/همدان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان اعلام کرد: موضوع گودبرداری غیراصولی برای احداث ساختمانی در خیابان شهید زمانی شهر همدان و آسیب به ساختمان مجاور به صورت ویژه در حال بررسی است.

جعفر نقیبی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این موضوع در حال بررسی است، افزود: در استانداری همدان نیز جلسه ای در این زمینه تشکیل شده و به طور ویژه در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه نیاز است مطالعه درستی درباره دو پروژه صورت بگیرد، گفت: در حال حاضر اظهارنظر امکان پذیر نیست و نیاز است مطالعه درستی درباره دو پروژه (ساختمان در حال گودبرداری و ساختمان مجاور) صورت بگیرد.

نقیبی در پاسخ به اینکه آیا این پروژه مهندس ناظر داشته است؟ مطرح کرد: همه پروژه ها مهندسان ناظر دارند به طوریکه اطلاعات کلی این پروژه نیز در حال بررسی است و دستگاه های ذی ربط ورود کردند.

وی با تأکید بر اینکه در موضوع گودبرداری غیراصولی برای احداث ساختمان و آسیب به ساختمان مجاور عیناً برابر قانون عمل می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودبرداری غیراصولی در خیابان «زمانی» همدان به صورت ویژه در حال بررسی است

گودبرداری غیراصولی در خیابان «زمانی» همدان به صورت ویژه در حال بررسی است