مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 08:402022-12-13فرهنگي

هنرمندان با تولید آثار هنری با اقدامات دشمن مقابله کنند


مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: هنرمندان با بهره گیری از توان خود برای تولید آثار تأثیرگذار به ویژه بر روی نسل جوان، - با اقدامات دشمن مقابله کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن رضا نخعی دوشنبه شب در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی بیان کرد: هنرمندان با بهره گیری از توان خود برای تولید آثار تأثیرگذار به ویژه بر روی نسل جوان، با اقدامات دشمن مقابله کنند.

وی ادامه داد: دشمن نمی خواهد ایران اسلامی الگوی برای دیگر کشورهای جهان شود برای همین برای مقابله با آن اقداماتی را انجام می دهد.

نخعی اظهار کرد: کارهای هنری هنرمندان که به خصوص برای تأثیر گذاری بر نسل جوان تولید می شوند، بسیار ارزشمند هستند زیرا آنها را در مقابل تهدید، تخریب و ترور مقام می کنند.

وی افزود: با انجام این کار هویت اصیلی که در درون همه ما وجود دارد به بهترین شکل متبلور می شود که نتیجه آن این است که دشمن نمی تواند در مقابل جوانان رشد یافته ایران اسلامی کاری انجام بدهد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه ما قدر دان زحمات و تلاش های شما هنرمندان هستیم، گفت: در دوره جدید مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اقدامات بسیار خوبی در حوزه فرهنگ اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان با تولید آثار هنری با اقدامات دشمن مقابله کنند

هنرمندان با تولید آثار هنری با اقدامات دشمن مقابله کنند