مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-13ورزشي

آشنایی با دستیار سکان دار جدید تراکتور/ گردهمایی اسپانیایی ها در تبریز!


خواکین آلبرتو گیل، اسپانیایی به عنوان دستیار خمز به جمع تی تی ها ملحق شد و در کادرفنی این تیم حضور خواهد داشت.

- آشنایی با دستیار سکان دار جدید تراکتور/ گردهمایی اسپانیایی ها در تبریز! ایسنا/آذربایجان شرقی خواکین آلبرتو گیل، اسپانیایی به عنوان دستیار خمز به جمع تی تی ها ملحق شد و در کادرفنی این تیم حضور خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرمربی جدید تی تی ها، هم وطن خود خواکین آلبرتو گیل را به عنوان دستیارش در این تیم معرفی کرده است، در شرایطی که اطلاعات محدودی از این مربی در دسترس است، سعی داریم با مربی جدید سرخپوشان دیار آذربایجان بیشتر آشنا شویم.

خواکین که در دوران سرمربیگری گابریل کالدرون در پرسپولیس، دستیار این مربی آرژانتینی بود، اکنون قرار است نقش مغز متفکر پاکو خمز را در تراکتور ایفا کند.

خواکین که به عنوان آنالیزور و در دوره سرمربیگری گابریل کالدرون به کادرفنی رئال بتیس نیز رفته بود، بعدها مجدداً در پرسپولیس با این سرمربی آرژانتینی همکاری کرد و پس از کار در تیم ملی بحرین، بنی یاس امارات، القطر و دومین تجربه خود در فوتبال ایران در کنار عبدالله ویسی و در فولاد خوزستان و همچنین حضور کوتاه مدتی در صنعت نفت آبادان، اکنون برای چهارمین بار به ایران بازگشته است و در تیم فوتبال تراکتور به عنوان دستیار پاکوخمز فعالیت خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با دستیار سکان دار جدید تراکتور/ گردهمایی اسپانیایی ها در تبریز!

آشنایی با دستیار سکان دار جدید تراکتور/ گردهمایی اسپانیایی ها در تبریز!