مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 07:252022-12-13اقتصادي

کمک های بلاعوض 180میلیاردی مددکاران و داوطلبان به بیماران


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: امسال 180 میلیارد تومان کمک هزینه دارو درمان توسط مددکاران و داوطلبان هلال احمر به بیماران نیازمند بصورت بلاعوض انجام شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید سلیمی رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه سرمایه اصلی در هلال احمر داوطلبان هستند، گفت: هر ساله سازمان ملل 14 آذر و 5 دسامبر به عنوان روز داوطلب گرامی داشته می شود و امسال هم با شعار همبستگی وکار داوطلبانه این روز را جشن گرفتیم.

به گفته این مقام مسئول، ما امسال حوادث مختلفی در سطح کشور داشتیم و شاهد تلاش زیادی از سوی نیروهای هلال احمر استان کرمان در سیل اخیر بودیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان هلال احمر در 3 محور فعالیت های خودش را انجام می دهد، اضافه کرد: اولین مورد، جذب وسازماندهی داوطلبان و افرادی که علاقه مندند خدمات خود را به همنوعان خود ارائه کنند.

سلیمی گفت: ما در جمعیت هلال احمر با همکاری دوستان در سازمان داوطلب، به عنوان درگاه ورودی افراد متقاضی عضویت در جمعیت ایفای نقش می کنیم.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: از افرادی که تاکنون به عضویت داوطلبانه جمعیت هلال احمر در نیامده اند، دعوت می کنیم به خیل عظیم داوطلبان بپیوندند و ما را یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های بلاعوض 180میلیاردی مددکاران و داوطلبان به بیماران

کمک های بلاعوض 180میلیاردی مددکاران و داوطلبان به بیماران