مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 23:252022-12-12حوادث

اعدام برای شیطان بزرگراه های پایتخت


مرد تبهکار که در بزرگراه های پایتخت 7 زن و دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، پس از محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، رسیدگی به این پرونده از سال 98 با شکایت زن جوانی که مدعی بود از سوی یک موتورسوار در حاشیه بزرگراهی در تهران مورد تعرض قرار گرفته آغاز شد.

پس از این اظهارات مأموران، شناسایی مرد موتورسوار را در دستور کار قرار دادند.

در حالی که مأموران به دنبال متهم بودند تعداد شاکی های پرونده افزایش یافت و پلیس احتمال داد که این آزار های سریالی از سوی یک نفر انجام می شود.

در تحقیقات بعدی مشخص شد متهم طعمه هایش را در بزرگراه های غرب به شرق و شرق به غرب به دام می اندازد و اغلب به دنبال زنانی است که به تنهایی رانندگی می کنند و تبحر زیادی در راندن خودرو ندارند.

این سرنخ ها سبب شد تا مأموران پلیس با گشت های نامحسوس در بزرگراه ها مستقر شوند تا بتوانند متهم را به دام بیندازند تا اینکه فردی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی از دستگیری پسر جوانی خبر داد که در بزرگراه قصد آزار زنی را داشته است.

وقتی مأموران به محل رفتند دختر جوانی که نجات پیدا کرده بود به مأموران گفت: در بزرگراه رانندگی می کردم که موتورسواری به کنار خودروام آمد و گفت عقب ماشینم آتش گرفته من هم از ترس کنار بزرگراه ایستادم و به سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام برای شیطان بزرگراه های پایتخت

اعدام برای شیطان بزرگراه های پایتخت