مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 22:352022-12-12اقتصادي

استقرار اداره اموال تملیکی در آستارا لازم و ضروری است


فرماندار آستارا استقرار اداره اموال تملیکی در این شهر را ضروری دانست و گفت: با توجه به حجم بالای ورود و خروج کالا باید کالاهای غیرمجاز در همین شهرستان تعیین تکلیف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت رضایی پور بعدازظهر دوشنبه در نشست مشترک کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان آستارا بیان کرد: استقرار اداره اموال تملیکی در آستارا جز نیازهای این شهرستان است.

وی گفت: با توجه به اینکه ورود و خروج کالا در آستارا زیاد است، ضرورت دارد که این اداره در شهرستان استقرار یابد تا کالاهای غیرمجاز در همین شهرستان تعیین تکلیف شوند.

فرماندار آستارا همچنین نصب بادی اسکن در گمرک و پایانه ریلی را جز الزامات دانست و گفت: با وجود پیگیری های صورت گرفته هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه با جمهوری آذربایجان هم مذاکراتی صورت گرفته است افزود: اگرچه دستگاه بادی اسکن گران قیمت و نصب و بهره برداری از آن نیازمند کار کارشناسی است، اما با توجه به وجود بیش از یک هزار و 500 دستگاه کامیون در محوطه گمرک، پایانه و سطح شهر باید این کار تسریع شود.

رضایی پور با اشاره به اینکه از گمرکات آستارا واردات چندانی صورت نمی گیرد، افزود: گمرک آستارا ظرفیت صادراتی بالایی دارد و تجهیز گمرک به این دستگاه های پیشرفته مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار اداره اموال تملیکی در آستارا لازم و ضروری است

استقرار اداره اموال تملیکی در آستارا لازم و ضروری است