مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 22:302022-12-12فرهنگي

اختتامیه رویداد ملی استارت آپی سلامت محور رازی برگزار می شود


معاون تحقیقات و فناوری مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: آیین اختتامیه اولین رویداد استارت آپی سلامت محور رازی در سالن آمفی تئاتر مؤسسه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سهیلا مرادی بیدهندی با بیان اینکه آیین اختتامیه اولین رویداد استارت آپی سلامت محور رازی روز دوشنبه 28 آذر در سالن آمفی تئاتر مؤسسه برگزار می شود، اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان این رویداد ملی، تعداد زیادی از خلاصه فناوری ها به دبیرخانه ارسال شدند و هفته گذشته در جلسه کمیته علمی رویداد که با حضور اساتید و داوران منتخب، برگزار شد، به دقت مورد بررسی و داوری قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه از میان آنها چهار فناوری واجد شرایط برای معرفی و تقدیر در این رویداد، انتخاب شدند، عنوان کرد: مؤسسه رازی آمادگی دارد تا پس از برگزاری رویداد، تعاملی جدی تر با فناوران منتخب داشته باشد و شرایط همکاری برای تجاری سازی فناوری ها را بررسی و تسهیل کند.

این رویداد استارت آپی، فرصتی استثنایی برای آگاهی همکاران و فناوران از مقررات و الزامات قانونی در خصوص تأسیس شرکت تا تجاری سازی است.

معاون تحقیقات و فناوری مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی مطرح کرد: با شرکت در کارگاه های توانمندسازی این رویداد، فناوران پاسخ بسیاری از ابهامات و سوالات خود در رابطه با فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه رویداد ملی استارت آپی سلامت محور رازی برگزار می شود

اختتامیه رویداد ملی استارت آپی سلامت محور رازی برگزار می شود