مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 20:452022-12-12اقتصادي

کل مساحت نوشهر زیرپوشش منطقه حفاظت شده البرز مرکزی است


فرماندار نوشهر با بیان این کل مساحت شهرستان زیرپوشش منطقه حفاظت شده البرز مرکزی قرار دارد، گفت: قوانین زیست محیطی نیازمند بازنگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رستم زرودی در همایش شناسایی، معرفی فرصت ها و اولویت های سرمایه گذاری در شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در سالن فرمانداری نوشهر گفت: این شهرستان به واسطه برخورداری از موقعیت های ممتازی که دارد در زمینه آمادگی سرمایه گذاران مشکلی نداریم در زمان حاضر شاید بالغ بر 10 فقره پرونده مربوط به سرمایه گذاران در فرمانداری موجود باشد و هرکدام آمادگی دارند از 200 میلیارد تومان تا بیش از هزار میلیارد تومان در حوزه های مختلف از ساخت مراکز اقامتی، رفاهی و گردشگری گرفته تا واحدهای تولیدی در این شهرستان هزینه کنند منتهی ضوابط زیست محیطی این اجازه را نمی دهد چنین رونق اقتصادی در این شهرستان شکوفا شود.

وی با اشاره به آنکه شهرستان نوشهر به طور کل زیرپوشش منطقه حفاظت شده البرز مرکزی قرار دارد، از مسؤولان استانی خواست تا قوانین زیست محیطی مصوب مربوط به دهه 50 را اصلاح و بازنگری کنند تا بستر برای جذب سرمایه گذاران در این منطقه فراهم شود.

براساس مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد عالی رشد استان، همایش شناسایی و معرفی فرصت ها و اولویت های سرمایه گذاری در هفت ناحیه شامل ناحیه یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کل مساحت نوشهر زیرپوشش منطقه حفاظت شده البرز مرکزی است

کل مساحت نوشهر زیرپوشش منطقه حفاظت شده البرز مرکزی است