مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 19:202022-12-12اقتصادي

بیش از 84 درصد تعهد اشتغال نیر تحقق یافت


شهرستان نیر با تحقق بیش از 84 درصد از تعهدات اشتغال خود تا 16 آذرماه امسال، رتبه اول استان اردبیل را به دست آورد.

- اردبیل- فرماندار شهرستان نیر گفت: شهرستان نیر با تحقق بیش از 84 درصد از تعهدات اشتغال خود تا 16 آذرماه امسال، رتبه اول استان اردبیل را به دست آورد.

شهرام محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: جلسه هفتگی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نیر به صورت منظم برگزار می شود که در این جلسه وضعیت تحقق تعهدات اشتغال دستگاه های اجرایی مورد بررسی و رصد قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه کارگروه اشتغال استان، شهرستان نیر با تحقق بیش از 84 درصدی تعهدات اشتغال خود تا 16 آذرماه امسال توانسته رتبه اول استان اردبیل را به دست آورد.

فرماندار شهرستان نیر گفت: حتی برخی دستگاه ها فراتر از تعهدات خود نظیر بنیاد برکت فرصت اشتغال بیش از 150 نفر را در این شهرستان فراهم کردند و تا پایان سال سعی بر این است تا بیشتر از رقم تعیین شده، تعهد اشتغال را در این شهرستان در حوزه های کشاورزی، گردشگری، صنعت و حوزه خدمات شاهد باشیم.

محمدی افزود: سعی ما بر این است تا با رصد، نظارت و راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده و سرکشی و مراقبت مداوم از اشتغال ایجاد شده مراقبت کرده و زمینه گسترش این فعالیت ها را در حوزه های مختلف به وجود آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 84 درصد تعهد اشتغال نیر تحقق یافت

بیش از 84 درصد تعهد اشتغال نیر تحقق یافت