مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-12اقتصادي

نداشتن بسته بندی مناسب نقطه ضعف صنایع دستی گلستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با بیان این که نقطه ضعف صنایع دستی استان نداشتن بسته بندی مناسب است، گفت: باید این ضعف را در کوتاه مدت با کمک بخش خصوصی برطرف کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد ساوری عصر دوشنبه در دیدار با هنرمندان و فعالان صنایع دستی و هنرهای سنتی استان اظهارکرد: اصلی ترین چالش حوزه صنایع دستی استان گلستان فروش است که در این راستا و برای ایجاد ظرفیت های عرضه بین المللی، پیگیری هایی را در سطح ملی و سازمان های کشوری داشتیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: در سطح استان تعدادی بازارچه دائمی توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در حال احداث است اما متأسفانه با توجه به محدودیت منابع دولتی اجرای آن زمان بر خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی، برای ایجاد بازارچه دائمی فروش محصولات صنایع دستی در حال پیگیری برای جذب سرمایه گذار هستیم.

ساوری اضافه کرد: دستگاه های اجرایی، ارگان ها و نهادهای استان در راستای حمایت از هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی استان برای هدایا و اقلام تبلیغاتی خود تولیدات هنری و صنایع دستی استان استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن بسته بندی مناسب نقطه ضعف صنایع دستی گلستان

نداشتن بسته بندی مناسب نقطه ضعف صنایع دستی گلستان