مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-12اقتصادي

ادامه نظارت بر داروخانه های فارس/تعطیلی 6 تولیدی مصالح غیراستاندارد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارت بر داروخانه های این استان، از ادامه آن تا پایان همین هفته خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارت بر داروخانه های این استان، از ادامه آن تا پایان همین هفته خبر داد.

غلامرضا سالاری دوشنبه 21 آذر به خبرنگاران گفت: این طرح ویژه با هدف نظارت بر عملکرد داروخانه های فارس اجرایی شده و نظارت بر قیمت انواع دارو و برخورد با عرضه کالاهای قاچاق از اصلی ترین اهداف آن است.

سالاری با بیان اینکه مقرر شده است که پرونده های متشکله در این طرح، به شعب ویژه ای ارجاع شده و خارج از نوبت رسیدگی شود، گفت: تاکنون بیش از 230 مورد بازرسی توسط 68 اکیپ و با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی انجام شده است.

این مقام مسئول از شهروندان درخواست کرد که هرگونه تخلف در خصوص عرضه دارو توسط داروخانه ها را برای بررسی به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کنند تا موضوع بررسی شود.

جریمه 3 میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار سالاری در ادامه با اشاره به کشف 1600 باکس انواع سیگارت خارجی از یک خودروی پژو در شهرستان لامرد، گفت: پرونده این تخلف در شعبه اول تعزیرات حکومتی آن شهرستان رسیدگی و به محکومیت متهم منتهی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه نظارت بر داروخانه های فارس/تعطیلی 6 تولیدی مصالح غیراستاندارد

ادامه نظارت بر داروخانه های فارس/تعطیلی 6 تولیدی مصالح غیراستاندارد