مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-12سياسي

لزوم بومی سازی طرح های فرهنگی در روستاها/اشکذر مهیای کار فرهنگی


بستر شهرستان اشکذر برای انجام کار فرهنگی کاملا آماده است اما نیاز به طرح و برنامه و مجری داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله ردایی، ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی اشکذر با اشاره به اینکه در شهرستان اشکذر کارگروه فرهنگی تشکیل و با همفکری دستگاه های اجرایی، اقداماتی در زمینه برخی از مسائل از جمله مسئله نماز صورت گرفته است، اظهار داشت: در بحث فرهنگی کارگروه های تخصصی شورای فرهنگ عمومی در شهرستان، با مدیریت و برنامه خاص هدایت نشده که باید در شورای فرهنگ عمومی مصوب و اقدامات این کارگروه ها بررسی و پیگیری شود.

وی افزود: برای این مهم همدلی و هم افزایی اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان و دیگر اقشاری که دنباله رو مباحث فرهنگی هستند، لازم است.

ردایی عنوان کرد: با توجه به سابقه مذهبی شهرستان و شرایط عجیب فرهنگی که دشمنان ما در سطح کشور ایجاد کردند، اگر متوجه این موضوع نباشیم، به طور قطع بی توجهی به این مسائل دامنگیر اشکذر خواهد شد.

فرماندار اشکذر با اشاره به اهمیت کارگروه های تخصصی شورای فرهنگ عمومی از قبیل عفاف و حجاب، مساجد، سامان خانواده و نهضت مطالعه مفید افزود: استان یزد در کشور در زمینه ستاد ساماندهی امور جوانان و همچنین بحث آموزش های پیش از ازدواج در جایگاه خوبی قرار گرفته که بر این اساس قرار است استان یزد به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بومی سازی طرح های فرهنگی در روستاها/اشکذر مهیای کار فرهنگی

لزوم بومی سازی طرح های فرهنگی در روستاها/اشکذر مهیای کار فرهنگی