مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-12سياسي

دولت به کارآیی انجمن های مردم نهاد اعتقاد ندارد


معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: 2دهه از تشکیل سازمان های مردم نهاد می گذرد، اما متأسفانه همچنان دولت از کارایی این سازمان ها اطلاع و اعتقاد ندارد.

- علیرضا رادان در دوره آموزشی ارتقاء مهارت های حرفه ای مدیریت که با حضور مدیر تشکل های مردم نهاد امروز 21 آذر 1401 در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: به هم ریختگی در فرایندهای ساختاری و قانونی در حوزه سازمان های مردم نهاد و عدم به کارگیری ظرفیت های سازمان مردم نهاد توسط دولت ها از مشکلات و چالش هایی است که هلال احمر با آن دست وپنجه نرم می کند.

وی با اشاره به اینکه تعدد در صدور مجوز تشکل های مردم نهاد باید موردبررسی قرار گیرد، افزود: 2دهه از تشکیل سازمان های مردم نهاد می گذرد، اما متأسفانه همچنان دولت از کارایی این سازمان ها اطلاع ندارد.

این مسئول تأکید کرد: البته ناگفته نماند که در سند تحول دولت سیزدهم، 13 بند به سازمان های مردم نهاد مربوط می شود که امیدواریم این سند در کارآیی هرچه بیشتر به این سازمان ها مؤثر باشد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم در حوزه های اجتماعی ازجمله هلال احمر، آموزش است؛ چراکه اگر در هر حوزه ای آموزش صحیح صورت نگیرد، قطعاً به جامعه هدف آسیب خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به کارآیی انجمن های مردم نهاد اعتقاد ندارد

دولت به کارآیی انجمن های مردم نهاد اعتقاد ندارد