مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-12سياسي

شورای فرهنگ عمومی در 2 بخش اشکذر تشکیل می شود


رییس شورای فرهنگ عمومی اشکذر با اشاره به اهمیت شورای فرهنگ عمومی گفت: مجوزهای لازم برای تشکیل این شورا در دو بخش اشکذر صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا طالبیان، ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان اشکذر اظهار داشت: با توجه به اهمیت بحث فرهنگ عمومی، این مجوز به شورای فرهنگ عمومی شهرستان اشکذر داده شده که در بخش های این شهرستان نیز شورای فرهنگ عمومی تشکیل شود.

وی افزود: با پیگیرهای فرمانداری و هدایت های ائمه جمعه هر دو بخش شهرستان، بحث شورای فرهنگ عمومی در خضرآباد و نیز رستاق تشکیل و در صورت لزوم مسئولان و اعضای این شورا در نشست ها حضور یابند.

طالبیان عنوان کرد: با تشکیل شورای مزبور می توان با محوریت ائمه جمعه هر دو بخش شهرستان، از نزدیک از مشکلات این مناطق آگاه شد و در صدد رفع آن برآمد.

وی با اشاره به اینکه معمولاً مواردی که باید زیر نظر ائمه جمعه شهرستان انجام شود؛ کارهای فرهنگی است و باید با محوریت شورای فرهنگ عمومی انجام شود، افزود: شوراهای دیگر از قبیل شورای امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و زکات نیز در شورای فرهنگ عمومی پوشش داده شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اشکذر یادآور شد: مسئولان شوراهای مذکور اهم فعالیت ها در راستای اهدافشان را در اختیار شورای فرهنگ عمومی قرار دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی در 2 بخش اشکذر تشکیل می شود

شورای فرهنگ عمومی در 2 بخش اشکذر تشکیل می شود