مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-12اقتصادي

رشد 12 درصدی صادرات کالای غیر نفتی از گمرکات خوزستان


ناظر گمرکات خوزستان از رشد 12 درصدی صادرات کالای غیر نفتی در 8 ماهه امسال خبر داد و گفت: در این بازه زمانی بیش از 11 میلیون تن کالا صادر شده است.

- بهروز قره بیگی در جمع خبرنگاران، با ارائه آمار صادرات از گمرکات خوزستان اظهار کرد: در 8 ماهه امسال 11میلیون و 382 هزار تن کالا به ارزش 4 میلیارد و 708 میلیون دلار از گمرکات خوزستان صادر شده است.

وی ضمن مقایسه آمار صادرات با مدت مشابه سال گذشته افزود: آمار صادرات کالای غیر نفتی از گمرکات خوزستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزشی 12درصد و از لحاظ وزنی 8 درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات خوزستان در خصوص عمده محصولات صادر شده از گمرکات عنوان کرد: فرآورده های پتروشیمی، بنزن، لوازم مکانیکی، فولاد، محصولات کشاورزی، مصالح ساختمانی، مصنوعات فلزی و صنایع دستی از مهمترین کالاهای صادراتی از گمرکات خوزستان هستند.

قره بیگی عنوان کرد: چین، هند، ترکیه، عراق، روسیه، پاکستان، افغانستان و کشورهای حوزه خلیج فارس مقاصد اصلی کالاهای صادراتی از گمرکات خوزستان هستند.

وی در خصوص آمار واردات کالا از گمرکات استان گفت: همچنین در 8 ماه امسال 11 میلیون و 722هزار تن کالا به ارزش 6 میلیارد و 920 میلیون دلار کالا از طریق گمرکات خوزستان وارد کشور شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزشی یک درصد و از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12 درصدی صادرات کالای غیر نفتی از گمرکات خوزستان

رشد 12 درصدی صادرات کالای غیر نفتی از گمرکات خوزستان