مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-12دانش

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد و فرماندهی انتظامی فارس


طی جلسه ای، تفاهمنامه همکاری در موضوعات آموزشی و پژوهشی بین فرماندهی انتظامی و دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس امضا و مبادله شد.

- ایسنا/فارس طی جلسه ای، تفاهمنامه همکاری در موضوعات آموزشی و پژوهشی بین فرماندهی انتظامی و دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس امضا و مبادله شد.

فرمانده انتظامی استان فارس دوشنبه 21 آذر در جلسه مبادله تفاهمنامه با دانشگاه آزاد اسلامی این استان ضمن تبریک آغاز هفته پژوهش بیان کرد: ما همه در یک دایره خدمت می کنیم که همانا دایره دادن احساس آرامش و امنیت به مردم است نیروهای انتظامی به یک شیوه و دانشگاه ها نیز به شیوه دیگر در ایجاد این آرامش نفش دارند.

سردار رهام بخش حبیبی اضافه کرد: اگر نیازهای جامعه را به درستی نیازسنجی و آنها را به خوبی استخراج و طرح های اجرایی و عملیاتی برای بخش ها و حوزه های مختلف جامعه ارائه کنیم، قطعاً مشکلات زودتر و راحت تر حل می شوند.

حبیبی با بیان اینکه شور و نشاط جامعه برای پیش برد اقدامات و برنامه ها ضرورت دارد، ادامه داد: دشمن در جنگ رسانه ای به دنبال گرفتن شور و نشاط جامعه و ایجاد حس یاس و ناامیدی نسبت به توانمندی و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی بود، جنگ رسانه ای که در آن تمام دنیا با هم همدست شدند و با عملیات گسترده روانی جهانی در هر ثانیه 100 خبر و پیام کذب و دروغ را منتشر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد و فرماندهی انتظامی فارس

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد و فرماندهی انتظامی فارس